Dagen idag

Minns ni Johnson shortsen jag skrev om i ett tidigare inlägg? Jag får nästan igen dom nu :D
Och jag ska fan kämpa tills jag får på mig dom och dom sitter bra. Bara därför så hade jag tänkt träna lite idag. Men jag vet inte riktigt om jag vill gå på ett spinning pass eller om jag bara vill gymma. Har ingen skola idag men däremot "hemstudier" man ska svara på 10 stycken frågor. Jag är ju nästan klar (a).
Ikväll ska jag leka med Emelie & Johanna, det ska bli kul. Vi ska antagligen leka HÖGLJUT med våran kundvagn. Och kanske fixa Johannas hår. Men kul ska vi ha iaf.
Igår var jag med min pojkvän, vi var först på stan ett tag. Sen åkte vi till skärholmen där köpte jag en kofta, en tröjklänning & ett par trosor(i den här delen av inlägget får jag Patricks uppmärksamhet, haha)
Kan ju slänga upp bilder:

Bild 1: tröjklänningen (H&M)
Bild 2: Detalj på tröjklänningen
Bild 3: Kofta(Bik Bok, har inte köpt ngt där på länge men den var i skyltfönstret och jag blev kär)
Bild 4: Kofta
Bild 5: Trosor (Gina tricot, det var även en ros baktill fast den klipte jag bort för den var ful)

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

Omg... HAHHAHHA Älskar dig för din skönastil o dina få hjärnceller <3 du är som du är =)) och de ska du fortsätta vara :D
bra skriver fina trosor Alex måste vara glad ;D inte för att du lär ha dom på när du är med honom (A)

2007-08-29 @ 20:19:32
Postat av: Hanna

Få hjärnceller? Haha, jag lär ha flera än dig ;D

2007-08-29 @ 20:23:23
URL: http://hannastark.blogg.se
Postat av: emelie

HÖGLJUTT IS THE SHIT :D

2007-09-02 @ 18:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0