Hej, någonting från 05 tack :D

För några dagar sen när jag , min pojkvän och min lillebror skulle ner och handla på tempo i Sparreholm (har sommar ställe där) köpte min lillebror oboy kexchocklad eller vad man ska kalla det. Han köpte 2 stycken, på vägen hem så fick jag en bit av honom jag tog en tugga men tyckte det smakade SKIT så jag gav bort den till min pojkvän. Ingen av oss tycker den smakar direkt gott sen när min bror kollar utgångsdatumet, gissa vad det står? :O FYFAN säger jag bara den gick ut  22/7-2005. Vi gick tillbaka och butiksansvarige ba: Är det verkligen sant? Liksom ursäkta mig dom reade ut nån youghurt som var 6 dagar gammal men en produkt som är 2 år gammal har dom orginal pris på. Det är äckligt värre. Skriver mer någon annan dag ;D
Pussar / Hanna Stark

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

Hahaha de påminner om när jag köpte tuggemin som gick ut 1½ år innan ^^ förresten kolla detta
"Liksom ursäkta mig dom reade ut nån youghurt som var 6 dagar gammal men en produkt som är 2 år gammal har dom orginal pris på."
du reagerar typ mest på att dom inte hade rea på den där oboy grejen xD lol på dig hanna ^^

2007-08-05 @ 23:08:40
Postat av: Hanna

Hahaha, nej det är inte så jag menade. Eftersom att det var nedsatt pris på youghurten betyder det att dom går igenom sitt sortiment och kollar vad som är gammalt ;p alltså VILLE dom med avsikt att tjäna pengar sälja oboy chocklad saken.

2007-08-07 @ 17:31:18
URL: http://hannastark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0