Kväll med Emelie

Jag och min kompis Emelie bestämde oss för att hitta på någonting det blev en tripp till stan för att köpa ice cooler, så jävla gott förövrigt. Vi hade en sån lyckad kväll. När vi är påväg till Hornstull kommer det på ett gäng högljudda fulla ungdomar. När jag och Emelie stiger av så hör jag den ena säga "Vilka fjortisar". Det är ju bara så löjligt, för det var ju inte vi som var onyktra och satt och skrek på tunnelbanan. Man ska gå igenom sig själv innan man dömmer någon annan ;)
Men i allafall när vi har köpt våran ice cooler och är påväg till Fridhemsplan går en kille fram till oss och ba: Ni är inte Anna. Hahahaha, så jävla sjukt. Väl på bron börjar Emme känna av höjdskräcken (hon är höjdrädd) kommer ihåg när jag, Emelie & Johanna skulle upp och plugga på Johannas tak men Emelie kom aldrig upp haha.
När vi sedan var påväg hem så sätter sig (ett fyllo?) brevid mig. Han skrattar åt oss och typ snackar åt det vi säger åt varandra. Han var iallafall urskum. Sen säger Emelie lite snabbt "vad sa linus". Då frågar fyllot har du "wallinsyndrom" vi fattar ingenting och hörde ju knappt vad han sa så frågar Emelie "Om jag har vad?" "Wallinsyndrom" svarar han då. Så säger Emelie att hon inte har det, så svarar han "bra för då hade du varit dum i huvudet" så säger jag att det är Emelie verkligen inte. Då svarar han "vilken tur, jag hade inte lika tur". Sen gick han av. Väl hemma hoss Emelie googlar vi "Wallinsyndrom" och då kommer det fram "Williams syndrom"
Williams syndrom har fått sitt namn efter en av de läkare, J C P Williams (Nya Zeland), som år 1961 beskrev syndromet. Personer med Williams syndrom har ett mycket typiskt utseende och beteende, vissa fysiska symtom samt utvecklingsstörning med en karaktäristiskt ojämn begåvningsprofil.

Det var den dagen xD Puss/ Hanna Stark
image21image22
Nu har jag på mig:
Tröja:Lyle & Scott
Byxor:Juicy Couture

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

DU!!! jag kom i tänka på en grej du köper ALDRIG underkläder ;P haha xD

2007-08-19 @ 12:49:04
Postat av: Hanna

Hahaha, jo det gör jag. Men varför skulle jag skriva ut det i mnin blogg? :O

2007-08-19 @ 14:15:57
URL: http://hannastark.blogg.se
Postat av: Anonym

mysig outfit:)

2007-08-20 @ 15:59:36
URL: http://elle2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0