Så sugen

Jag är så sugen på att shoppa men tyvärr så har jag inga pengar alls :( har shoppat för mycket denna månad.
Fast nu när jag tänker efter så köpte jag ett shampo och balsam igår från Björn Axén, repair. Förövrigt var det ganska bra det dög åt mitt hår iallafall. Dock så var förpackningen lite små äcklig att hålla i, den kändes smuttsig. Finns att köpa på kicks om någon är sugen och även på  (http://www.grooming.se).
Jag måste gå iväg och handla snart men jag orkar verkligen inte. Jag mår jättedåligt. Köpa youghurt :(

Jag behöver köpa:
 En färgad fuktkräm
Ett nytt rouge (Vill ha Nars,Blush Orgasm)
En ny Diorshow mascara (Då min har torkat)


Nu orkar jag inte skriva mer, måste handla också :(
Puss /Hanna Stark
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0