Shopping ;D

Idag vart det lite shopping, ett läppbalsam för mina torra solbrända läppar, en ny body butter (passionsfrukt). Båda från the body shop. Jag sprang även på farmor på stan och fick lite pengar av henne haha, det var lite oväntat. Hon skulle och köpa blommor :) efter det s åkte jag till Hornstull och gymmade. Det var en kille som satte sig framför mig och spanade så jävla jobbigt. Jag hade lagt på 5 kilo mer än vad jag brukar och jag kunde ju inte sluta när han satt och kollade. Det var så jobbigt, men det känns ju bra nu efteråt att jag orkade. Jag köpte även ett skärp idag från Friis & Co det var rea på kostade bara 100 kr som tidiage kostat 459 kr. Det är grymt snyggt.

Detta hade jag på mig idag:
image30image31
Tröja:Cherry te
Jeans:Nudie
Kofta:Bik Bok

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

Du köper kläder hela tiden ;) detta måste din lesbiska tjej kompis gillar^^
inget jätte uringat eller? då hade hon blivit glad ;)
// Patrick

2007-09-03 @ 16:15:55
Postat av: Hanna

Det gör hon säkert ;)

2007-09-18 @ 23:05:12
URL: http://hannastark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0