Utsidan visar inte insidan

Jag börjar bli trött på alla som dömmer en efter utseéndet. Man har bestämt sig för att "eftersom att personen ser ut sådär beter sig hon eller han sig sådär". Att folk som inte ens känner mig ska påstå att dom vet hur jag är. Man kan inte veta hur någon är förens man lärt känna personen. Och man kan inte dömma om personen är otrevlig eller trevlig genom att kolla personens hårfärg, smink och kläder. Det går bara inte, man kan inte se det på folks utsida. Tänk på det innan ni kallar någon tex: fjortis, emo, hora, bitch.
Puss / Hanna Stark

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo självklart.men hon väljer ju att ha på sig det hon tkr är snyggt& dom kläderna hon har på sig bär hon med stil o klass+ att dom är hur snygga som helst,tkr jag!:)

2007-08-20 @ 16:27:46
URL: http://elle2.blogg.se
Postat av: Anonym

jo,håller med!typ rachel zoe
btw,inlägget är så sant så..

2007-08-20 @ 17:05:40
URL: http://elle2.blogg.se
Postat av: Emma

svar: jo jag tror också hon har strumpbyxor, låter troligast helt klart! Ja verkligen, tröjan är inte snygg någonstans, eller som du säger, kanske om man har bh på sig så lär den se något bättre ut.
håller med dig totalt om inlägget, man måste prata med personen för att kunna få en uppfattning om hur personen är. bra inlägg :)

2007-08-22 @ 18:10:08
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Gud (Patrick)

Bra skrivet ;D =))låter smart .D

2007-08-29 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0