3 dagar tills jag åker

Nu har jag börjat längta väldigt mycket. Har nyss brännt lite skivor som vi ska ha till bilresan. Jag ska till Boden för er som missat det :) och fira jul med släkten.
Det börjar bli dags för att packa, mamma tycker att jag ska packa nu, mest för att hon vill att jag ska städa mitt rum. Sen tror hon att jag ska ha värsta lilla väskan (ALRDIG). Det blir alltid mer än jag tänkt mig men alla saker jag vill ta med mig tar faktist större plats än vad mamma verkar tro.

Dessa trosor kom med posten igår:
image86
Jag trodde att de skulle vara lite ljusare (dom ser ljusa ut på bilden men det är blixtens fel).

Vad har ni önskat er i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

Men du man måste ju se dom på? ;P

2007-12-22 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0