Helgen

I fredags var jag med alex. Vi bakade pepparkakor och lussebullar och hann med att bråka en hel del. Jag hatar att bråka med dig älskling! Vi kollade också på The butterfly effect, älskar den filmen. Den är så speciel och man måste tänka för att förstå den, sånna filmer faller mig i smaken.
I Lördags så vaknade jag med helt döda läppar. För typ 2 veckor sen så tog mitt läppbalsam från the body shop slut (Cocoa Butter Lip Care Stick). Så jag åkte till kicks för att köpa ett nytt jag sa att jag ville ha ett som inte innehöll någon form utav mineralolja, tjejen rekomenderar ett ifrån Clarins. Och utan att läsa innehållsförtekningen så köper jag det och som ni vet får man inte byta smink/hygienartiklar såvida de inte är plomberade. När jag smort mina läppar så ser jag att den innehåller mineralolja. Blev jätte irriterad men gav den en chans som jag inte borde ha gjort. För nu är mina läppar ÄCKLIGA och jätte torra. Men jag och mama åkte in till stan och kollade på the body shop och butiken var helt urplockad men jag fick tag på en lip butter och hoppas att den är bra. Jag älskar deras body butter, vem gör inte det? ;)
image85 
Senare på kvällen skulle jag och några vänner på club fashion. Det var ganska kul, gillade inte musiken och lokalen så mycket. Bara ett litet dansgolv.

Snart är det julafton, någon som längtar? ; )  puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag längtar jättemycket :)

2007-12-21 @ 21:52:48
URL: http://emmzoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0