Länge sedan jag skrev något

Fan, Alexander vann. Men man måste ju låta killarna vinna någon gång (a) men snart så slår jag honom då han fjällar xD. Och det skillde faktist inte så enormt mycker som jag trodde att det skulle göra. Men Sverige solen gjorde sitt jobb<3 :) Nu har man fått svar på vilket gymnasium man kom in på. Jag kom in på mitt 1-hands val vilket är hantverksakademins gymnasium i Blåsut (I want to be a hairdresser).
Just nu sitter jag med fötterna i ett fotbad med min älskling brevid mig på mitt landställe. Det är mysigt :) vi har badat idag och solat och dödat en 5 cm lång geting :O

Nu måste jag sluta skriva och smörja in mina plågade(höga klackar) fötter. Puss /Hanna Stark

Kommentarer
Postat av: Malin

grattis ;D vad kul att du kom in på det du vill gå :) saknar dig gumman! ;*

2007-07-08 @ 15:53:50
Postat av: Gud (Patrick)

YYYYEY... själv ska man gå samhälle :O x_X
jag vill bli... eller när jag blir stor då ska jag... aja det får vi se då=) men jag ska fan tjäna pengar xD ;) gött att du kom in.. "Jag kom in på mitt 1-hands val vilket är hantverksakademins gymnasium i Blåsut (I want to be a hairdresser)"
HETER STÄLLET BLÅSUT?! xD omg kom till blåsut o bli blåst?! :P

2007-07-10 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0