Åh, vilken härlig dag!

Hela dagen har varit underbar, verkligen perfekt! Jag startade dagen med en 30 minuters promenad för att komma hem och äta en jättegod frukost. Sedan solade jag i 3 timmar. Och efter det åt jag en lunch bestående av vattenmelon, skinka, mango och keso och lite bubbelvatten förståss (jag älskar verkligen bubbelvatten). Sedan badade jag någon timma med min bror sen åkte vi hem och jag solade ännu mera och läste lite. Just nu läser jag en bok som heter den tusende gången, den är hemsk men samtidigt "kul" att läsa. Det är starkt av personen att dela med sig av sina upplevelser så andra i samma sitts "vågar göra mer". Det är hemskt med folk som egentligen inte förstår sitt egna värde.
Det finns alltför många kvinnor idag som utsätts för sexuellt utnyttjande UTAN att anmäla det. Dels för att dom inte vågar och så kan man tänka "det som ingen annan vet har aldrig hänt" alltså stänga allt innom sig.
Stänga allt innom sig vet jag fungerar för stunden men absolut inte i längden. Jag stängde alltid saker innom mig förut, ingen visste när jag mådde dåligt och så. Men nu är det två personer som har ändrat på mig, min pojkvän och min mamma. När allt blir för mycket så exploderar man som innombords det går inte att hålla kvar "det"hur mycket man än vill, hur rädd man än är.

Jag saknar min söta pojke som befinner sig i Spanien, vi slog vad om vem som kommer vara brunast när han kommer hem. Alla runt omkring mig har stirrat på mig och önskat mig lycka till, haha. *Man kanske ska fuska och sola solarium dagen innan han kommer hem eller fuska med lite BUS*. Men blir det sol här så ska det nog också gå, älska mina pigment<3 och älska solen ;D
Nu ska jag äta jordgubbar och ta mig en promenix. Ha det bra Pussar från Hanna

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vattenmelon är så gott nu på sommaren ;D hörru jag ringer dig ikväll vännen :) saknar dig <3

2007-06-17 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0