En person jag beundrar

Idag känner jag för att skriva om en person jag beundrar väldigt mycket.

Personen är en väldigt stark person, hon har en galen humor och för det mesta ett glatt humör. Hon sprider glädje vart hon än befinner sig även fast hon kan vara lite tillbaka dragen. Om man känner denna person så vet man att det är blyghet som spelas upp när hon träffar nya människor. Hon är söt och charmig och en person som man verkligen kan lita på. Hon är hjälpsam och förlåtande även mot folk som inte förtjänar det. Vi har delat mycket glädje tillsammans, två personer som brukade vara positiva till det mesta. Det ändrades men vår vänskap ändrades inte för det. Hennes otroliga humor gör henne till en mycket intressant människa. Vi har bråkat väldigt mycket och skrattat väldigt mycket och vi har hållit ihop oavsett om vi har varit tjuriga. Du har alltid varit mer åt det oseriösa/lekfulla hållet och jag mer åt det seriösa/allvarliga men när vi är tillsammans så blir det en konstig, stark blandning av detta och jag lovar det slår ALLT. Denna tjej har fått gå igenom väldigt mycket och står fortfarande på sina egna ben, förlust utav en älskad förälder och folk i hennes omgivning har defenitivt gjort saker svårare för henne. Nära personer som svikit henne, personer som lagt över sina egna problem på henne under tiden hon reparerade sina egna. 
Jag önskar att jag kunde vara lika stark som du Emelie Landgraff. Jag har gråtit över våran vänskap och skrattat över våran vänskap och nu släpper jag dig aldrig. Jag beundrar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

Hmm... bra skrivit.. men hanna glöm inte att du själv kan vara ganska stark :O ;)

2007-06-26 @ 13:46:00
Postat av: Hanna

Jodå, visst är jag stark men inte på samma sätt :)

2007-06-26 @ 17:36:27
URL: http://hannastark.blogg.se
Postat av: Emelıe

FAN VAD JAG ALSKAR DIG HANNNA, jag far tarar ı ogonen av att lasa det dar.. var vanskap ar fan GULD VARD !
vı har brakat sa hımla mycket, men vı blır alltıd sams..med dıg kan man prata om ALLT och du vet EXAKT vad jag gatt&gar ıgenom..
jag alskar dıg, du ar sa UNDERBAR <3<3, ( haha, sıtter ta turk data xD)

2007-06-27 @ 00:14:42
Postat av: Hanna

Jag älskar dig också Emelie.

2007-09-10 @ 11:33:57
URL: http://hannastark.blogg.se
Postat av: Horst wessel

mm jag älskar dig också emelie =)

Sieg für Das Vaterland!

2008-03-08 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0