Fixat håret ;D

Jag får verkligen hårglädje av att färga min utväxt, det känns så bra :D färgade hela mitt hår så det är nästan vitt nu.
Idag fick vi även den efterlängtade klasströjan, så sjukt snygg och mysig :) (grå med rosa text)
Helgen tillbringades på mitt landställe med pojkvänen, det var jätte nice. Vi badade faktist *stolt* fast iofs badade vi även Kristihimmelfärds helgen ;) sug på den ni. Det var apkallt i vattnet. Hur något nu är "apkallt" vet jag inte. Det är så mysigt där i Sparreholm, förutom att jag är så rädd för vargarna som finns där. Och nej jag skojjar inte, det finns vargar där. Mina föräldrar trodde mig inte förens dom själva såg en. Det finns även fladdermöss där. Så det är lite läskigt ibland ;/ fast man vänjer sig.
Solade även solarium idag med Emelie och hennes syster Johanna, eller mjaa jag och Emelie solade. Tänkte få lite färg till balen som är på fredag *längtar*
Nu hade jag tänkt sova ett tag, ha det bra ;) / Hanna stark

image6
Min fina pojkvän ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0