Regn och tråk :(

Det är verkligen tråkigt väder ute nu och det var det igår också. Regn och ingen sol alls :(  jag mamma och min lillebror har beslutat oss för att städa den stora garderoben i mitt rum. Jag är helt säker på att mer än 50% av sakerna som finns där inne kommer att slängas. Jag är så sugen på att bada. Hoppas det kommer lite sol tills senare så kanske man kan ta sig ett dopp. Jag minns förra sommaren då det var som varmast, vi badade mycket på ett badställe i malmköping under tiden vi befann oss på vårat landställe. Eftersom att det var så varmt i vattnet hade musslor och shit öppnat sig och råkade man trama på en så stängde dom sig det gjorde ont men ingen trodde på mig från början. Tills dom fick vara med om det själva ^^ haha!
Det fanns även en orm där som brukade ta sig en simtur i vattnet och jag fick den stora äran att rädda ett litet barn som var sjukt rädd för ormen. Jag känner verkligen att jag behöver shoppa nu, min shopping har verkligen blivit ett beroende. Det får jag stilla på torsdag när vi ska till eskilstuna och shoppa. Det finns faktist ingenting som jag behöver men jag känner att jag måste ha något, någon annan som känner likadant? Eller kanske har ett annat beroende? Jag har väldigt tråkigt just nu, känner mig helt rastlös. Det finns ingenting man kan göra. Eller kanske hoppa studsmatta om någon följer med och hoppar ;D *Bra ide*

Igår pratade jag med min kusin Malin på telefon :) det var jättekul. Vi kom på en jättebra plan: åka till göteborg i augusti. Hoppas våra föräldrar tycker planen är lika bra som jag och Malin tycker.
Nu måste jag sluta, skriver lite ikväll också kan jag tänka mig. Puss / Hanna Stark

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

Haha det där med att åka till gbg låter som en jätte bra ide :D
men då måste du fan lova att jag får träffa dig annars så..så..då.. Gaahh...då ska jag minnsan åka till sthlm o kasta nåt på dig xD
finns ett problem med min plan... du är i gbg så vrf åka till sthlm... gud vilken dum plan.
nu känns det som att jag skriver den längsta kommentaren :O min kommentar är typ lika lång som din blog, jag ska aldrig mer skriva allt jag tänker xD :P
bra skriver av dig ;) puss
hälsa din kusin nån gång oxå =D

2007-06-24 @ 00:31:08
Postat av: Hanna Stark

Hahahaha, ja du kan ju behålla dina tankar i huvudet ;) fast det bidrar ju till underhållande läsning (a). Jag lovar att du får träffa mig om min kusin går med på det.

2007-06-25 @ 00:10:48
URL: http://hannastark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0