Snart bär det av till landstället..

Och tro det eller ej, jag längtar. Hoppas vädret är bra så man kan bättra lite på brännan. Nyss så var jag och mamma ute och handlade frukt och grönsaker för 400 kr ^^ hahaha *här ska vi bli nyttiga*. Det känns så illa jag har gått upp massor i vikt men nu ska det bli stopp på det. Kanske gå ner ett å annat kilo (a).
I Onsdags var det skolavslutning (gick ut grundskolan). Det var massor av blandade kännslor jag kommer att sakna klassen och lärarna väldigt mycket. Våran klass var/är verkligen underbar, minnena under årkurs 6-9 kommer man bära med sig hela livet :)
Jag är verkligen nervös för vilken linje jag kommer att komma in på. Hoppas ju självklart på att komma in på mitt första hands val. Jag vill verkligen gå frisör linjen. Men nu ska jag käka och sedan åka iväg till Sparre. Ni får ha dte bra alla som läser min blogg :D Pussar från Hanna

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

USCCCH inte grönsaker ='<
=)

2007-06-16 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0