Trött och mätt

Jag mår illa jag skulle aldrig ha ätit den där skålen med yoghurt och honung. Och nu ska jag sova
jag kommer få hjärtklappningar. Det brukar bli så när jag äter något sött innan jag går och lägger mig. Hoppas att morgondagen bjuder på sol :D det vill jag och många andra ha. Jag och min mor och bror städae ju garderoben idag och vad vi hittade saker. Alla mina gamla dockor och tillbehör, barbie dockor och tillbehör, Melanies shopp haha och massor av gammla kläder som jag valde att ge till välgörenhet. Det tog hela dagen att städa ur skiten. Det värsta fyndet var en savann kavaj :O minns ni när man hade dom där hemska savann byxorna? Det gör jag och anser det idag vara en av dom störrsta modemissarna. Men nu måste jag sova.

Godnatt och sov så gott, puss / Hanna Stark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0