Yes ;D

Balen i fredags var underbar, alla var så sjukt fina och det var så roligt. Det är ju inte ofta man får tillfället att vara sådär uppklädd. Enda nackdelen var nog värmen, det var så otroligt varmt. Men vi hade kul ändå. Middag och en massa dans :)
image8image9
image10image11

Resten av helgen tillbringade jag med min pojkvän Alexander. Vi befann oss i stort sett innomhus pga mina skavsår (kan inte ha på mig några skor :/ ). Snart kommer resten av familjen hem, då ska jag och lillebror bada :D *ser fram emot* hoppas verkligen att den här värmen stannar. Ha det bra / Hanna ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

åh så fin du var gumman! :D du måste skicka nått foto till mig!

2007-06-12 @ 13:45:50
Postat av: Gud (Patrick)

Malin sa det =)
du är jätte fin ;) vart va balen ? din skola eller?
typ idrotts halen? -.-

2007-06-13 @ 14:57:13
Postat av: Hanna

Den var i skolan (nya matsalen) ;D
Tack så mkt ;)

2007-06-15 @ 15:37:13
URL: http://hannastark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0