BLÄÄ!

Var till doktorn idag, min hals är helt uppsvullen och det gör jätteont. Feber har jag också. Trodde det var halsfluss men nej det är min körtelfebersom har satt igång igen, fyfan. Det är verkligen jobbigt. Det var så kul, doktorn sa att det inte är vanligt i min ålder så sa min mamma emot att det är då det är som vanligast och doktorn kollade min ålder på datorn och ba: ojdå, du har rätt. Så han trodde att jag var äldre xD haha.
Imorrn har jag tänkt gå till skolan, vi har iofs bara 2 ENKLA lektioner (+ att jag vill få tillbaka en tröja Emelie har lånat). Sen ska jag in tillhornsgatan och "prova in" balklänningen jag ska hyra. Sedan vidare till sturegallerian och kika på en skolavslutningsklänning som jag är i stort behov av. Vill träffa min pojkvän också :/ skulle ha träffat honom igår men så vart det inte, jag mådde helt enkelt för dåligt.
Jag längtar verkligen till sommaren! Till lovet :D snart är det här.
Dock har jag inget direkt planerat för sommaren eller jo en sak, vara på landstället i Sparreholm ;D.
Fast fler planer kommer nog snart får man hoppas på. Idag bokade jag klipp och färg tid :) ska bli skönt att klippa bort mina allt annat än fräsha toppar och färga min utväxt *ser fram emot*
Ha det bra alla! ;)
/ Hanna Stark
image5
Haha, gammal bild på min kusin Malin och mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0