Blir så trött

Hej alla glada ;D själv känner jag mig inte så glad. Nu är man sjuk igen :/ BORING.
Antingen så är det körtelfebern som slår till igen eller så är det halsfluss. I helgen vart det en del shopping, det var kul :D Jag köpte:
1.Bronz puder i färgen tan från MUS
2. Barbie rosa läppglans från MUS
3.Grönt linne från Top Shop (Kate Moss)
4. Gul klänning från Gina Tricot
5. Vit söt blus från Vila
Hade även beställt löshår från happyhair som kom idag :) det är jättefint. Ska ha det på balen den 8/6.

image4

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

okej =D
först tänkte jag typ "ofta man tar kort på brösten"
men jag läste varför sen ;)
ditt löshår är fint meen dock tycker jag de är liite långt :P

2007-05-29 @ 17:10:46
Postat av: Hanna

Hahaha, Patrick då din uppmärksamma jävel. Jag har inga bröst att fotografera xD jag ville ha det långt så jag kan kasta ut mitt hår genom fönstret så får du klättra upp i det ;) hahhahahaha

2007-05-30 @ 00:07:59
URL: http://hannastark.blogg.se/
Postat av: Gud (Patrick)

haha det hade varit lite tufft ;) :P
håll ut min prinsessa jag ska dräpa draken o rädda dej xD ;)

2007-06-13 @ 14:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0