Välkommen till min nya blogg!

Jag har ännu inte riktigt bestämt mig för om jag ska blogga om något speciellt. Men det kommer nog med tiden antar jag. Just nu håller jag på med ett arbete i NO, det är ganska kul faktist för jag har valt att skriva om en sak som verkligen intresserar mig. Smink och dess påverkan på huden. Det ska vara klart imorrn så jag har en del att göra. Igår var det uppvisning på miro, musikalen grease. Det var hur kul som helst och det gick superbra. Det enda tråkiga var att jag missade klassresan ;'/ men det finns inte så mycket man kan göra åt det. Jag hoppas att dom andra hade kul där iallafall.

dagens (chill) kläder:
"Vinröda" vet inte vad man ska kalla färgen mjukisbyxor(velour) (Juicy Couture)
Grönt linne med tryck (Zara)
Lite stora gråa trosor (Björn Borg)

Kan inte lägga upp bild just nu min kamera är urladdad ;P  Have a nice day /Hanna

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

va fan... du hade inga kommentater om din bh xD ;P

2007-05-25 @ 21:17:26
Postat av: Hanna

Hahaha, vad vill du veta? ;P

2007-05-30 @ 00:02:30
URL: http://hannastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0