Solat

Idag hade jag värsta hålet, en vanlig teori torsdag alltså. 2 timmar.
Så jag Amanda, Gever och Sandy drog och solade i Hornstull. Jag testade stå solarium och jag tycker nog att det blev jämnare resultat. Det var ganska coolt men ändå lite läskigt att vara "SÅ" instängd.
Direkt efter så såg jag knappt någon skillnad men nu flera timmar efter så är det skillnad ;) haha.
Det ska bli skönt med jul lov snart. Och nu är det bestämt att min familj ska åka upp till mormor och morfar och resten av släkten på mammas sida. Det ska bli så kul att träffa alla igen. Det var flera år sedan vi firade jul där. Idag så köpte jag presenter till pappa som fyllde år den 20/11. Han valde att vi skulle fira honom nu på lördag därför jag är lite sen. Jag och mamma tog även en sväng på det nya förbättrade Gina Tricot i Skärholmen. Det är verkligen fräscht i Skärholmen nu. Jag la undan en klänning och ett linne och mamma en kofta som hon ska hämta ut åt oss imorrn :) så då blir det bilder på det som jag köpt.
Snart är det dags att skriva önskelista till jul men jag vet inte vad jag önskar mig. Tips? ;) haha

Här är bilder på min otroligt "heta" mage.

image66image64
Blev allt lite brun ;) men det syns inte så bra när blixten är på kameran

Tecknet på min piercing betyder HOPE för er som är intresserade. Jag funderar på att gå ut och ta en promenad men vet inte om jag orkar det. Vi får se. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0