Trött

Jag känner mig ganska trött och sliten idag. Vaknade av en jävla väckar klocka i morse och hade jag vetat då att jag gick till skolan för ett litet "möte" bara för att skriva upp mig på en lista så hade jag skippat det lungt.
Var där i femton minuter! :O Sen åkte jag och Farkhunda direkt till stan så köpte hon lite hudvårdsprodukter. Sen åkte jag till skärholmen och kollade på ett skärp att ha i midjan och ett par knästrumpor. Hittade självklart det men mina pengar var ju hemma :(. Så det får bli att köpa dom lite senare. Ska ändå träna med Andriana klockan 18:00 i Ringen, det blir spinning. Det ska bli kul att köra spinning och kul att träffa Dea ;D

Det kanske blir IKEA senare med mamma också, vi måste köpa nya kuddar och senaste gången vi var där så var dom självklart slut. Blir nog att köpa lite fler ljus då också :) DOFTJUS <3

Skriver kanske lite senare för nu ska jag äta.


Kommentarer
Postat av: andriana

& i morgon blir det gymmet! :D

2007-11-07 @ 20:55:29
URL: http://andriana.blogg.se
Postat av: Emelie

doftljus är det mest underbaraa jag vet :O
höööög mysfaktor också !:D

2007-11-08 @ 10:29:31
Postat av: M

doftljus eller vanligaljus är så mysigt på hösten samt vintern :D så jag håller väl med emelie : )

2007-11-11 @ 23:40:00
URL: http://mmmalinn.blogg.se
Postat av: Josefine

vilken skolagår du i? kan inte du berätta lite om den? ps: din blogg är jättebra hanna stark!! ds.

2007-11-12 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0