Uthämtat paket

Idag hämtade jag ut min beställning från H&M. Ur kollektionen Roberto Cavalli At H&M. Helst av allt så hade jag velat ha zebraklänningen men så hände det en massa skit som jag inte vill skriva för då blir jag bara sur :P
image61image62
Patrick, kolla TROSOR!

Jag orkade mig till gymmet idag även fast jag redan hade extem träningsverk. Jag skulle ha träffat min pojkvän egentligen men så blev det inte. Jag var även med på gymnasiemässan idag det var kul. Jag träffade en lärare ur min förra skola och hon var trevlig som vanligt :)
Påtal om skola så ska jag ha "varmkök" imorrn, det är ju kök vecka. Jag undrar vad jag ska få göra. Jag hade tänkt titta på en tröja imorrn efter skolan men får se om jag hinner. Jag ska iallafall vara med min asötnosar Emelie och Johanna. Vi ska ha fetto kväll. Bland annat så ska vi köpa pizza och jag har redan planerat vad det blir för någon för min del. Kebabpizza *sucktar Alex*.

Nu måste jag sova om jag ska orka upp ur sängen imorrn jag försov mig lite idag och fick stressa ;/ höll på halka på vägen ner till busse också. God natt <3

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

HAHHA du får nog ta kort när du har de på dig oxå ;D skit fint =)

2007-11-18 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0