Helhelg med älsklingen

Vad kan jag säga, det var underbart. I fredags så åkte jag till Alex efter skolan så var vi hemma hoss honom ett tag men sen åkte vi mot mig, vi köpte kakor på 7eleven på vägen. Mamma plockade upp oss i Fruängen och vi åkte och köpte kebab, eller ja jag köpte det älskling tog en pizza. Vi har förövrigt haft värsta tjockishelgen ;)
På kvällen var vi på bio och såg Stardust och den var jättebra. Jag älskar verkligen "sagor" och den var verkligen bra en typisk film man får lite tårar i ögonen utav.

På lördagen var vi med Emelie & Johanna på kvällen. Vad vi gjorde tänker jag inte skriva om här. Men vi hade kul ^^

Jag har så ont i magen jag börjar klockan 9 imorrn och ska upp halv 7 hur ska det gå? Aja, jag kan ju börja med att stänga av datorn.

Puss/ En glad Hanna
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0