Nu har man tränat ett tagt då

Och det börjar synas antar jag eftersom att fler kommenterar att jag blivit smalare. Glad man blir då :)
Jag kommer ihåg när jag ställde mig på vågen efter sommaren 06 och den visade att jag hade gått upp 8 kg på ca: ett år. Och då hade jag endast växt en centimeter också. Paniken jag fick, fyfan vad dåligt jag mådde. Så tänkte jag tillbaka på när vissa personer kallade mig tjock då jag var underviktig. Det var ju mitt fel att jag gick upp så i vikt, jag visste ju vad jag åt (massa onyttigt). Jag slutade ju till viss del men det var mest i början jag helt slutade att äta onyttigt. Och nu idag har jag bestämt mig för att sluta äta onyttigt igen, för jag är en sån som jättelätt går upp i vikt.
image44
Princessan

Nu är det bara 10 dagar kvar tills min födelsedag, jag vill ha presenter :) haha.
Jag borde gå och lägga mig nu så jag orkar upp till skolan imorrn, men jag vill inte sova (tänk om jag missar någonting) haha, nejdå så tänker inte jag. Det brukar vara skönt att sova jag brukar älska att sova. Men jag vill sova med min pojkvän, det var han som lärde mig att älska sova. Ni som har någon nära att sova med vet hur det känns. Den där speciella tryggheten, värmen och kärleken. Jag verkligen älskar det :)
Och jag älskar verkligen Alexander, det börjar verkligen bli riktigt bra mellan oss igen jag hatar att bråka med dig, mår så jävla dåligt om jag vet att du är sur/besviken på mig.

Jag är sjukt sugen på att spela lite cs med Patrick, fast han är inte inloggad. Så det får bli en annan dag då.

Nu måste jag sova känner att det här inlägget kan bli hur långt som helst om jag fortsätter och ingen kommer orka läsa det för att jag kommer skriva massor konstiga saker för att jag är "övertrött"
Ha det bra sötisar <3 / Hanna

Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

Hmm vi får väl spela lite cs =) haha xD
jag är 180 cm lång... och väger 62 kg^^

2007-10-12 @ 06:53:07
Postat av: lojs

grattis i förskott :)

2007-10-14 @ 00:30:37
URL: http://bearitbery.blogg.se
Postat av: Marie

grattis! (i förskott) :]

2007-10-17 @ 00:31:35
URL: http://marie88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0