Snart så..

Fyller jag 16 år jag har räknat ner länge men nu är det bara 12 dagar kvar. Jag längtar verkligen, kommer ni ihåg när man var liten och natten till födelsedagen kändes som 1 månad?

Idag klev jag upp så att jag skulle hinna i tid men blev det så? Nej, det var fel på hela gröna linjen eller ja dom fixade med något banfel. Visst det var jättemånga som kom försent men det är så typiskt. Jag kom då bara max 10 minuter sent och lektionen hade inte börjat på "riktigt".
Sen efter skolan så åkte jag till Skärholmen jag hade tänkt köpa lite rökelser på Indiska men det blev även en mössa och ett par örhängen. När jag väl kom hem och fick tända mina efterlängtade rökelser (jag har velat köpa dom hela helgen) så börjar både min mamma och min lillebror att klaga på att det "stinker" och "Usch, vad är det som luktar?". Visserligen gillar dom inte parfym heller men det är ju ingen parfym i rökelser.
Om ett tag ska jag iväg och träna, hoppas att jag orkar då jag bara sov 3 timmar i natt. Det var lite onödigt av mig men jag hade så ont i magen igår. Jag är fortfarande på värsta shoppinghumöret och längtar tills min födelsedag för då kommer jag antagligen att få pengar.

Tänkte dela med mig av en del av önskelistan

Dignity - Hilary Duff (skivan)

Clinique´s tre stegs serie

Diorshow Blackout

Löshår samt clips från Tajmahal

Nagelförlängning på salong

En Juicy tube (rosa)

Jag kanske skriver mer senare ikväll
Puss/ Hanna Stark


Kommentarer
Postat av: Gud (Patrick)

trodde de skulle finnas en sån här med på listan :O i silver o allt... kostar bara 10000 :P http://www.hemsex.se/?ref=k1

2007-10-08 @ 21:09:49
Postat av: Mikis

Åh, köpte trestegsserien på flygplatsen, ansiktsvattnet var läskigt första gången! :P

2007-10-16 @ 16:46:31
URL: http://mpv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0