Mysig helg

Hela helgen var jag på landet med mamma, pappa, lillebror, farmor och min älsking.
Det var mysigt och jag känner mig verkligen utvilad nu. Synd bara att det känns som att jag har öroninflammation. Jag kanske ska kolla de imorrn men jag vet inte riktigt. Vi får se, jag måste prata med mamma om det. Det plockades äpplen och kollades på tv/film. Jag hade förövrigt världens snyggaste kläder: Svarta leggings, vit t-shirt med hello kitty på, blå Ksss mjukiströja och min randiga mössa.
Imorrn hade jag tänkt träna KI box med Andriana, jag ska tvinga henne dit :D hoppas att det kommer bli riktigt jobbigt och roligt, att träna alltså.
Nu är jag trött skolan börjar klockan 9 imorrn så jag måste upp 6 eftersom att jag ska åka klockan 8. Det kommer bli väldigt slappt, data, svenska, engelska och matte 4 lektioner och varje är 45 min haha, chill som tusan.
Puss / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0