Så var man sjuk :(

Jag som har varit frisk hela sommaren förutom att jag haft migrän. I vintras/våras så fick jag körtelfeber för er som inte vet och det släppte inte förens början av sommaren. Föreseten så hade jag halsfluss i en vecka innan också. Men jag var verkligen sjuk och det var så tråkigt dom som inte ens trodde på mig. Jag var borta halva förra terminen ingen kan väll ärligt tro att jag kastar bort tiden så bara för att få ligga hemma i sängen hela dagarna?
Men i allafall nu så har jag ont i halsen, är svullen + att höger sida är "sårig", jag kan knappt dricka vatten utan att det verkligen gör ont. Så har jag feber men efter lite febernedsättande så blir det bättre. Om jag fick välja så skulle jag hellre vara magsjuk än att ha ont i halsen. Jag är så trött på att ha ont i halsen, varje gång jag blir lite förkyld så sväller min hals. Nä, det här är inte kul alls. Fick bli hemma från skolan idag så jag orkar gå resten av veckan. Det känns tråkigt att behöva stanna hemma. Jag har verkligen ingenting att göra, jag kan inte ens äta :(

Hoppas att ni andra mår bra, puss /Hanna Stark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0