"Du tar det ju inte lungt"

"Du tar det ju inte lungt" sa Linnéa som går i samma dans/show grupp som mig. Jag försöker faktist att ta det lungt men jag blir så himla rastlös och vill inte tillåta mig själv att vara sjuk. Förra året när jag var sjuk hela våren var hemsk och de flesta sa så nedlåtande saker till mig. Just nu vill jag bara ut och ta en promenad i det fina vädret. Jag hade en väldigt jobbig natt med feber :(. När jag inte har feber så är det okej att ta promenader. Här är dte då inte tal om några powerwalks. 
Frågade Emelie om hon ville ta en promenad med mig och det tror jag att hon ville :)

Jag vill ut i solen.. nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart jag vill ut och gå med dig gumman :D asfint väder ute !
dock har jag lite ont i mina fötter men det fnkar det med haha

2008-04-23 @ 19:01:47
URL: http://Wiljestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0