Feber

Igår så vaknade jag med en jävla migrän och allt jag rörde vid var kallt (feber tänkte jag). Det gjorde ont att gå, allt gjorde ont. Men jag tog en tablett och åkte till skolan iaf. Det var 7+ ute men jag hade planer på att ta vinterjackan men gjorde inte det. Ett litet tag i skolan kännde jag mig bättre så jag sa att jag kunde följa med Sandy in till stan efteråt. Ungefär när vi kommer dit börjar jag bli dålig igen. Jag blev helt snurrig i huvudet och efter en timma blev jag tvungen att åka hem. När jag väl kommer hem lägger jag mig i fotöljen, tar tempen som visar på 38,5* jag som vanligtvist har runt 36*. Efter det somnar jag, lika bra när det gör så ont. Jag får alltid ont när jag har feber och det är inge kul alls. Jag har feber nu också men den har sjunkit med 5*, något posetivt iaf.
Jag ska skjuta den jäveln som har smittat mig! (I mina drömmar förståss)

Hoppas att ni sötnosar mår bra iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya , du måset ju bli frisk till söndag :( :o

2008-04-16 @ 14:54:31
URL: http://wiljestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0