Fortfarande sjuk

Själv så är man fortfarande sjuk och det är så jobbigt. Jag har varit med min pojkvän i helgen men ingen utav oss orkade gå på bio igår så vi brände one missed call 2 och kollade på den hemma hos mig istället. Jag vill bli frisk så att jag kan gå till skolan men man får inte alltid som man vill.
Jag ska boka tid på vårdcentralen på måndag och hoppas att de vill göra ett bakterietest på mig. Jag har sett så otroligt konstig och äcklig ut i halsen under en lång period (alla tror att det är halsfluss men testerna visar som vanligt negativt). Jag besökte närakuten i fredags och då tipsade doktorn om att de kan göra fler tester på vårdcentralen. Kul inlägg? Haha, nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0