Frisören

Idag har jag hunnit med ett frisörbesök. Men innan det så  var jag först på Vårdcentralen och fick lite testsvar och blev testad mot streptokocker, igen. Inga sådanna bakterier denna gång heller. Efter det så åkte jag med mamma och köpte en räksallad. Jag beställde en utan ägg men jag fick det iaf :( lite dåligt att man inte kan komma ihåg beställningen i 30 sekunder. När jag ätit upp min sallad skjutsade mamma mig till skolan. Där rullade jag lite permanent och hjälpte till att avsluta en klippning.
Sen tog jag bussen hem och ringde mamma och frågade om vi kunde åka till Skärholmen och kolla om de hade någon klipptid åt mig. Det hade dem och en jätte trevlig kille klippte mig. Först klippte han bara en centimeter som jag ville men det såg fortfarande risigt och slitet ut så han fick ta två till och lite mer på överhåret för att skapa mer volym. Jag blev nöjd och det kostade bara 330kr.

Jag vill ha piggelin :) vill någon köpa det åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0