Helgen

  • Fredag: Det var en riktigt kul fredag och hände en massa roliga saker under kvällen. Jag var med Johanna och Emelie. Först så var vi och åt i kungshallarna och det blev att äta på taco bar, skitgott. Sedan skulle jag och Johanna gå och köpa godis och när vi gick över Hötorget fick jag blommor av en försäljare xD. Han tycker att jag är den vackraste kvinnan han någonsin har sett. Efter det gick vi till tunnelbanan och begav oss mot medis där vi kollade på Shan Atci föreställning på Boulevardteatern. När det var slut åkte jag hem till Alex älskling <3 :)
    image229

  • Lördag: Vaknade upp hos Alex och stannade där tills halv 2. Efter det åkte jag förbi Skärholmen med bror och mamma för att köpa skivor att bränna filmer på. För på kvällen var jag nämligen med Johanna och Dea och hade en liten mysig filmkväll hemma hos Johanna. Eller mysig och mysig, vi kollade på skräck. The Exorcism of Emily Rose och One missed call 3. Och så hade vi popcorn, chips och godis. Blev hämtad runt klockan 1.

  • Söndag: Idag har jag bara varit i Skärholmen och följt med mamma och handlat. Jag hittade verkligen ingenting i Skärholmen. Snart ska vi äta och ikväll kommer jag sitta framför tv:n och kanske fixa naglarna om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, nej vad kul med blommor! :)

2008-04-06 @ 20:31:59
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0