Körtelfeber, here I go again

Jag kommer nog aldrig att bli frisk. Jag mår ju bra ibland men det är växlande. Jag var på vårdcentralen idag och de testade mig först för streptokocker(halsfluss) även fast närakuten gjode samma test i fredags. Det visade negativt. Och efter det testade de mig för körtelfeber, puss sjukan ;D och det innebär stickprov i fingret. Alltid när jag har tagit stickprov mot körtelfeber så har de tagit en droppe blod på stickan men nu så tömde hon mitt lilla finger på blod i en halv liten plastbehållare. Det visade posetivt och efter det så fick jag göra ytteligare ett blodprov, i armen. Och det är någontign jag verkligen är rädd för, nål i armen. Det hade jag sagt till sköterskorna när de tog i fingret så de skrattade när jag lämnade lappen om att de ska göra fler tester. "Den här gången är det i armen"
Jag överlevde men fick ligga kvar ett tag för att jag blev likblek och snurrig i skallen. Jag ska tillbaka om en vecka och få testresultaten. Jag som har dansuppvisning snart, jag som verkligen vill träna :(

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det löser sig gumman! krya på dig! :)

2008-04-23 @ 07:03:28
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0