Långt hår

Jag börjar få långt hår och har fått många kommentarer för det senaste veckan. Det allra bästa är att topparna inte alls är slitna. Jag funderar dock fortfarande på om jag ska köpa löshår. 10 cm mer hår skulle inte sitta fel. Men jag skulle behöva lägga min apengar på andra saker än hår. Sen hinner det ju växa en hel del till tills sommaren.
image224image225image228
Första bilden är från november och de andra bilderna är tagna idag :)

Idag hade jag kjol och linneimage227

Idag hade jag verkligen vårkännslor. Det var så varm ute och det var skit skönt. Jag och några andra tjejer satt ute hela rasten och jag hade bara kofta på mig. Det är så mysigt att kunna göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0