Orkade inte gå till skolan

Jag orkade inte gå till skolan imorse för jag har fortfarande feber och är rejält förkyld. Mamma fick åka och köpa näsdukar, det svider på näsan när man använt toalettpapper att snyta sig i. Undrar hur många som läser det här som tänker *EUUW*(?)

Imorn kommer min älskling Alex hit efter skolan, hoppas att han vill ta hand om mig om jag inte mår så bra. Men på lördag ska vi iaf gå på bio. Och på söndag då skulle Hitler ha fyllt 119 år, vilken tur att han inte fick den chansen. Emelie fyller 17 år då och jag hoppas att hon lever tills hon blir 119 år. Jag är bjuden hem till henne på söndag så då måste  jag verkligen vara frisk.
image242
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0