Spinning :( ..tjockis

Kom nyss hem ifrån ett spinning pass det var jobbigt och inte ett dugg kul. Ska jag vara helt ärlig så hatar jag själva spinningen men älskar kännslan man får efteråt. Den känslan är värd att göra någonting som jag avskyr för. Men imorn är det mitt favorit pass som gäller, nämligen... SKIVSTÅNG :)
Vill ni veta en sak? Jag har inte shoppat upp mina pengar ännu sedan jag fick dem den 27 och det är helkonstigt. Jag som verkligen tror på att pengar kan köpa lycka. Känner ni er lyckliga? Jag känner mig till mesta dels lycklig. En sak som får mig olycklig är när jag ställer mig framför en helkropps spegel och min första tanke är "du är tjock". Man mår inte bra utav att få höra tjockis minst 4 gånger i veckan (jag vill inte säga utav vem). Jag har varit ganska tjock och ibland tänker jag fortfarande på mig själv som det. En sak som jag måste lära mig att leva med är mina lår men jag känner mig så egoistisk när jag tänker på att det finns de som inte har och aldrig har haft några ben, de skulle kunna döda för mina. Såg det hära klippet idag och man inser ju hur sjukt korkade vi människor är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0