Stan

Om ett tag ska jag bege mig in till stan för att möta Johanna och hennes kompis Diana. Vi ska kolla runt och så ska jag och Johanna köpa en present åt en hemlig person ;)

Jag har nyss duschat och ska alldelse strax gå och äta. bussen går om 40 minuter så jag har lite bråttom. Jag sitter liksom här med morgonrock och kollar på Rachel ray xD haha. Jag stör mig så på henne ibland, undrar om det är hennes röst (?)

Nej men nu måste jag iväg. Skriver mer när jag kommer hem så får vi se om det blir någon shopping till mig själv.


Kommentarer
Postat av: Emelie

omg jag känner igen den där hemliga personen? ;O
btw, du är itne ensam om att störa dig på Rachel Ray, så irriterande ibland ;O

2008-04-09 @ 19:20:02
URL: http://wiljestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0