Tjockis

Jag kan inte sova för att jag har så otroligt ont i halsen. Min röst försvinner lite då och då, jag som hade planerat att bli frisk. Att kunna gå till skolan imorn. Jag har suttit och kollat på lite bilder på datorn och hittade en bild från min "tjockis-tid" då jag blev kallad för tjock av några personer jag inte säger namn på. På bilden ser ni mina älskade Sass&Bide jeans som jag inte får över rumpan längre. Jag var inte så blond på den bilden heller. Självklart så tycker inte jag att jag är tjock på bilden men jag vart ju ledsen över det förut. Ord kan såra väldigt mycket men inte är det många som tänker på vad dem säger.
image253
Vilken tjockis va?

Kommentarer
Postat av: steph

tjock? ehm.. vart då någonstans? :S

2008-04-21 @ 04:14:48
URL: http://stephvargas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0