Träningsberoende

Är hemma från skolan idag, jag orkade verkligen inte när klockan ringde imorse. Jag mår illa och har lite ont i huvudet och det värsta av allt är att jag har så ont i mitt högra knä att jag inte kan gå. Mamma tror att det är en överbelastning för att jag har tränat så mycket. Och jag kan faktist hålla med om att det låter logiskt, kroppen måste väl säga ifrån någongång. Man kan inte träna så många gånger i veckan som jag gör i flera veckor utan att skada sig en endaste gång. Hoppas bara att det går över snart jag vill verkligen inte missa dansen imorn. Helst av allt skulle jag bara vilja gå ut och gå en lång jävla promenad och bli av  med alla mina tankar.
Så fort jag vet att "nu kommer jag inte kunna träna på 2 dagar så blir jag helt galen". Det är sjukt vilket beroende träning verkligen kan bli, det är ett beroende för mig. Ibland är det bra att jag är beroende utav det, ibland inte. Men nu är det på det viset att jag inte KAN gå ut och gå.
Så jag får väl sitta här hemma och göra ingenting eller jag kanske ska bränna lite filmer. Kom på att jag inte har ätit frukost ännu det borde jag också göra. Jag hatar när man har ont i magen och är hungrig också för då vet man inte om man ska sova eller äta. Hoppas att ni mår bra och får en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hoppas du mår helt bra snart :)

2008-04-07 @ 13:09:57
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Malin

Jag har som varit förkyld och haft massa annat så träningen har som åkt åt sidan men nu ska jag också börja igen! När man väl börjar blir man beroende det håller jag med om! :) hoppas det blir bättre gumman :)

2008-04-07 @ 19:13:19
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0