Tuperat hår och frusna fötter

Det var min dag igår, haha. Nä men kvällen började med att jag åkte hem till Johanna runt 8 för att fixa mig. Efter ett litet tagt kom Dea också. Så börjar jag tupera mitt hår haha och Dea vill också ha. Så jag tuperar hennes hår också. Mitt hår är trassel idag kan jag säga. Men iaf vi tre och Jessica skulle nämligen på en fest i Sickla och Jessica sa att vi skulle mötas i Slussen klockan 10. Så vi åkte in dit till 10 men Jessica mådde inte så bra ;) haha, så vi fick vänta på henne tills halv elva. Men efter det åkte vi till Sickla och där fick vi sitta ett bra tag och frysa ihjäl. Jessica stumpan hade inte ens strumpbyxor under sin klänning. Väl på festan kunde vi bara stanna i ca: 1,5 timmar för att kunna ta sista bussen hem. Men jag åkte inte hem, jag mötte upp alex i st:eriksplan. Vi har bråkat en hel del men det kändes som att en del av det löstes igår/natt. Så vi får se hur det blir i framtiden. Johanna skrev i sin blogg "det krävs två styckna för att misslyckas i ett förhållande" och det stämmer bra.

image237
Johanna, Dea och jag in action

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0