08/08-08

Idag så träffade jag Johanna runt 6 och vi planerade lite extra om Gbg, vi räknade ut hur mycket pengar som skulle gå åt osv.  Sedan så har vi pratat om att stanna en dag till och se Takida och Backyard Babies, kärlek <3. Bara det att Emelie inte vill se dem :/ 
Jag färgade även Johannas utväxt och köpte med kakor och coola hem från affären. Halva förpackningen med kakor är kvar, det är ett mirakel. Då kan jag äta kakor imorn ;) hahhaa, nej det ska jag inte göra. Jag ska gymma imorgon och när jag har tränat så förbjuder jag mig själv att äta onyttiga saker och bra är väl det. Ibland får man äta med hjärnan och ibland är det okej att äta med hjärtat, om ni förstår vad jag menar.

Idag är det 08/08-08 , någon av mina läsare som ska medverka i vattenkriget? Hahaha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0