Gbg 08

Dag 1: Jag vaknar på morgonen klockan 05:25 när Emelie ringer till mig och 35 minuter senare befinner jag och min mor oss utanför hennes hus. Efter att vi plockat upp Emelie hämtar vi Johanna. Väl framme på centralen så går vi och köper frukost. Tågresan tog 4 timmar och vi satt inte alls i familjevagnen som det stod på våran orderbekräftelse. Dagen spenderade vi på stan i Gbg och på kvällen åkte vi ut i förorten för att träffa Andreas (en kille Emelie känner).
Dag 2: Vi steg upp hyfsat tidigt för att hinna duscha och fixa oss i ordning för att vara på Liseberg tidigt. Jag och Johanna fick med emelie upp i både balder och kanonen. Själv har jag inte någon större gräns på vad jag åker och inte åker. På kvällen träffade vi Patrick och hans flickvän Pernilla, det var trevligt. De skulle visa oss sälar i Slottskogen men inte såg vi några. Efter att det började regna gick vi mot spårvagnen och P&P lämnade oss men vi drog vidare in till centrum. Vi hade så kul där att vi missade sista spårvagnen och kom hem klockan 5 på morgonen (vi gick hem).
Dag 3: Sega efter gårdagen gick vi upp klockan halv 10 och fixade oss i ordning och drog sedan på stan och shoppade med Patrick. På kvällen drog vi till götaplatsen och mötte upp Pernilla och hennes kompis Ylva och kollade på Takida & Backyard Babies :D <3. Bussen hem avgick klockan 23:25 och klockan 06:05 var vi åter i Stockholm och då var det raka vägen hem och sova.

Under våran lilla semester hann jag med att tappa rösten och min fot har blivit helt knäpp.

Kommentarer
Postat av: patrick

tjörn<3 ses när vi kommer sthlm :D pusshej

2008-08-18 @ 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0