It´s raining men

Idag har jag varit och gymmat och jag måste erkänna att jag har tog en träningspaus i två veckor. Men på sommaren så är det okej att göra det. Jag simmar ganska mycket och så brukar jag ta långa prommenader och hoppa på våran studsmatta på landet. Jag gymmade ganska länge idag men jag sket i att hålla koll på tiden. Det är ju lov och jag blev aldrig hungrig så det var bara att köra på ;)... tills jag inte orkade längre. Jag tränade både styrka och kondition, det tog nog 2 timmar. Var hemma runt 6 och då åt jag.

Kom nyss hem efter att ha solat solarium med Emelie i Hornstull (jag vet att dte inte är bra att sola solarium) men jag tänker inte vara mindre brun än Patrick (a)

Varje gång jag hör regnet så hör jag alltid "It´s raining men" i mitt huvud xD så ni kan ju gissa vilken låt jag har lyssnat på hela dagen här i det så soliga Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0