Naglar som alltid går av? Kolla hit!


Idag åkte jag ut med mamma för att köpa lite nödvändiga saker och lite jag behöver ha med till gbg. Jag Emelie och Johanna drar nämligen dit nästa tisdag ;)
Jag köpte sminkborttagnings-servetter för jag orkar fan inte släpa med mig rengörningsprodukter. De kostade 29:90kr på H&M och när jag ändå var där kunde jag lika bra köpa en ansiktsmask. Den har jag använt nu och den fungerade utmärkt 19:90kr på H&M. Sen kom jag på att jag faktiskt behöver en nagelolja så det fick bli en sådan också (den gula på bilden) från depend 69kr på H&M.

På bilden tog jag även med en bodylotion jag köpte på the body shop förra veckan och måste tipsa om den, den är riktigt bra och doftar kokos <3. Jag älskar kokosdofter och på sommaren luktar kokos ännu bättre, det känns fräsht, sommrigt och exotiskt. En annan sak jag måse tipsa om är en nail hardener från scratch nails som heter "no soft nail" den fungerar verkligen om man använder den rätt. Det är iaf dne mirakelprodukten so har gjort mina naglar långa och hårda ;)

Idag hade jag en liten pyssla om mig själv dag. Jag färgade utväxten, målade fransk manikyr + rödrosa tånaglar, la en ansiktsmask, rakade benen och badade fotbad. Helmysigt var det, ibland måste man skämma bort sig själv. Man mår så bra efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0