Nu är det nästan bestämt

Nu är det nästan helt bestämt att jag och brudarna ska stanna en dag till i Göteborg för att se Takida & Backyard Babies. Det enda som måste göras är att beställa biljetterna och de ska beställas idag. Det är bara lite föräldrar som vill prata med varandra innan bokningen görs. Dumma som vi är beställde vi våran hem och dit-resa utan avbeställningsskydd men vi fick ju resan sjukt billigt så det är inte så mycket pengar som går i sjön. Bara det att vi istället måste sitta på en buss 7 timmar hem men vad fan det är det värt :D
Jag kanske ska åka och gymma snart men jag funderar på att träna hemma för jag har ingen lust att bege mig in till kungsholmen. Nu ska jag vara duktigt och laga mat (ja, jag kan faktiskt göra det)

Backyard Babies på sommarkrysset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0