Om 5 timmar åker vi xD

Shit, nu är det bara 5 timmar  tills jag sitter i bilen påväg att plocka upp Emelie och Johanna för att bege oss till Centralstationen. För er som har missat det så åker jag och mina sötnosar till Gbg och kommer hem på fredag morgon. Tåget till Gbg lämnar förhoppningsvist Sthlm 07:07, jag vet att jag skrev 07:02 i något tidigare inlägg men nu har vi kollat biljetterna och de säger 07:07.Hoppas bara att vi inte virrar bort oss, typ tar tuben (oj, förlåt menade spårisen) ut i förorten. Jag kommer inte att blogga någonting mer innan jag kommer hem. Men när jag kommer hem så lovar jag er massor med bilder och detaljer om allt vi gjort. Om två veckor börjar skolan, det närmar sig ;) när börjar ni?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag som följer din blogg kommer saknar dina inlägg, men vi hörs på fredag! ;D ha så kul där borta! Puss

2008-08-12 @ 01:06:12
URL: http://mmmalinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

"ut i förorten" Lilla gumman. du bor själv ute i förorten.

2008-08-13 @ 08:56:12
Postat av: Hanna

Jag vet att jag bor i förorten, Huddinge is the shit ;D. Men att virra bort sig i förorten i Gbg är nog inte så kul om man kommer därifrån. Är det nedlåtande att skriva "ut i förorten"? :)

2008-08-15 @ 19:55:17
URL: http://hannastark.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men att virra bort sig i Gbg är nog inte så kul om man inte* kommer därifrån ;p

2008-08-16 @ 19:30:53
URL: http://hannastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0