Sats VS Friskis?

Jag drog ju som sagt iväg till Friskis och jag måste säga att jag hade världens jävla tur. Det börjar med att maskinerna som skriver ut biljetter till passen slutade fungera (där man drar sitt kort). Så perosnen i kassan skriver ut biljetter åt alla utan att man behöver visa kortet. Då kom jag på att jag vill veta när mitt kort går ut, jag hade för mig att det var den 25:e. Så jag frågar en kille om han kan kolla det och så drar han mitt kort och jag hör värsta "fel" ljudet och frågar "Har mitt kort gått ut". Han svarar "Ja, det gick ut den 21" så frågar jag vad biljetten jag just fick kostade och han sa att det var lugnt. Så det blev träning för min del :D och det känns ganska skönt nu.

Jag funderar på att börja på sats, vilket är bäst friskis eller sats?

Kommentarer
Postat av: Marie

Sats är dyrare, men verklgien bättre. Dom engegerar sig och man kan få hjälp med allt! :)

2008-08-26 @ 00:04:38
URL: http://marymarys.bloggse
Postat av: Sofia

Jag tränar också på friksis men mitt kort går ut i höst, så tror jag ska testa nåt nytt då! :)

Jag går på kärrtorps gymnasium!

2008-08-27 @ 14:27:10
URL: http://dagensmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0