Ss-träff

Idag har jag varit på SS-träff ;) jag och ett gäng tjejer bestämde oss för att ses och ta en fika. Ss är förkortning på stylesearch. Vi blev ett gäng tjejer på 6 stycken, Jag, Jenifer, Julia, Victoria, Lidi och Anna.
I början var det lite småstelt men det släppte efter ett tag och vi hade riktigt trevligt. Ingen av oss kände någon sedan innan men vi hade ju några gemensamma bekanta visade det sig.

Just nu sitter jag och väntar på att Marren ska höra av sig om vi ska ut eller inte, de som hon är med är inte taggade. Det kanske vore skönt med en kväll hemma? Svar på frågan: NEJ, haha. Fast jag börjar bli riktigt trött för jag fick ett samtal mitt i natten av en viss person. Det var inget trevligt samtal kan jag säga och luren lades på klockan kvart över sex, jag skulle upp igen tjugo över elva.

Nej nu är jag grymt uttråkad, måste hitta på någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0