Jag och datorer har ju ändå ett ganska så intimt förhållande

Ingen alls vill vara med mig idag så jag får vara ensam med datorn. Jag och datorer har ju ändå ett ganska så intimt förhållande men idag så har jag ingen lust att kasta bort en hel kväll på att sitta här och göra ingenting. Det kommer bara sluta med att jag klickar hem en massa så som kläder och smink, kanske böcker eller porrfilmer vem vet liksom? Haha! När jag känner för att shoppa någonting kan det bli vad som helst. Men just nu är jag mest sugen på att klicka hem en ögonskugga från too faced.

Jag hittade två tjocktröjor idag som jag hade glömt bort, en blå från Primp och en blå från Svea. Jag hade en period då jag älskade blått, på kläder. Jag valde till och med blått framför rosa och det händer inte så ofta men jag antar att jag börjar växa ifrån den lilla prinsessan i mig som älskar rosa och glitter. Jag tycker ju om det men jag känner mig så barnslig om jag har på mig t.ex. en ljusrosa tröja. Då känner jag mig som när jag var liten (5-7) och då drömde jag om att jag var "Törnrosa". Törnrosa, man kanske skulle ta och kolla på filmen någon dag kanske nu.

Egentligen skulle jag ha fikat med Amanda idag men hon kände att det blev för stressig för hon skulle iväg på landet så jag ska träffa henne på fredag eller lördag. Imorgon så lämnar mamma mig ensam hemma tills på söndag. Jag vet inte om det ska bli kul att ha hela huset för mig själv, jag hatar att sova själv. Inte för att jag är rädd för mörkret eller spöken, jag är rädd för att någon ska bryta sig in när jag sover. Vem ska skydda mig när pappa är borta? Jag själv eller? :O glöm det! Undrar hur det skulle se ut egenligen... jag skulle nog hoppa ut genom fönstret (först slänga ut alla mina kläder och värdefulla saker förståss). När man är själv i lägenheten ligger man och lyssnar på alla ljud och skrämmer upp sig själv men jag ska nog klara det. Jag fyller ju sjutton snart + att jahar sovit själv förut ;p

Imorn ska jag vara med Johanna och fixa hennes utväxt :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer aldrig släppa rosa ;) hur barnsligt det än är så I love it. Men jag skulle aldrig kunna gå i endast rosa kläder hela tiden. Men jag förstår att det kan vara läskigt att sova själv! Jag har också sovit helt själv flera gånger och vi som har två våningar, då lyssnar man efter alla ljud :o skrämmer upp sig själv.

2008-08-07 @ 11:53:51
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0