Rädslan att bli sårad

Varför försöker jag ens låtsas att jag är glad varje dag, varenda sekund. Även fast det bara är jag som inser att jag misslyckas totalt med det. Ingen annan märker för att ingen annan känner mig på det sättet som jag gör. Jag påstår inte att jag är två personer eller att jag spelar någon annan. Det är bara så att jag inte vill visa min "dåliga" sida för någon annan för jag vet att om jag skulle släppa någon så nära mig skulle den personen veta precis hur man knäcker mig. Och jag vill inte bli knäckt eller sårad. Inte en gång till.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag finns alltid här för dig gumman <3

2008-08-17 @ 17:29:11
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0